Subject: FW: Lagedi tee 16B mahasõit
From: "Merike Joonsaar" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Thu, 20 Jun 2024 15:39:53 +0300

Tere.

Palun mulle täitmiseks, korduv.

Tervitades

Merike

From: Sander Laja <[email-masked]>
Sent: Thursday, June 20, 2024 3:32 PM
To: Merike Joonsaar <[email-masked]>
Cc: Andres Taukar <[email-masked]>
Subject: Lagedi tee 16B mahasõit

Lp Merike Joonsaar,

Infraroad OÜ on Utilitas Tallinna Elektrijaam OÜ lepinguline partner Väo tee 
rekonstrueerimisprojektis.

Elutähtsat teenust pakkuva ettevõttena on meie esmane ülesanne tagada, et 
kütusena kasutatav puiduhake jõuaks 24/7 kohale katkematult. Samamoodi jaama 
teenindav personal ning meiega seotud partnerid. Väo tee vajab 
rekonstrueerimist ning selle tarbeks oleme tellinud projekti, mis on saanud 
kõik vajalikud kooskõlastused. Algne plaan oli tee parandada selliselt, et 
liiklus samal ajal ei katke. Töö käigus oleme jõudnud järeldusele, et parima 
lõpplahenduse ja ohutuse tagamiseks on meil siiski vaja vahemikus 27.06 kuni 
08.07 tee liiklusele sulgeda.

Kuna uue päikesejaama (Tooma tn 16 ja 18) ümber on freesasfaltiga tee 
(Väomurru tn – Tooma tänav T5) ning selle tee pealt on kõigest 100m Lagedi 
tee 16B asuva ringteeni (läbi Pendi tn 2), siis leidsime, et see on ainus 
viis kuidas eeltoodud ajavahemikul tagada juurdepääs jaamale. See 100m 
ühendus on ehitatud kinnistu valdaja loal ning aastatepikkuse kogemusega tee 
ehitaja ning omanikujärelvalve arvutuste järgi. Paigaldatud on ohutuspiire 
ning tellitud on kiiruse piirangut 20 km/h nõudvad liiklusmärgid. Me 
teavitame ajutisest sissesõidust vaid otseselt antud ajavahemikul jaama 
teenindavaid asutusi ja inimesi. Kohe kui Väo tee uus teekate on valmis, 
eeldatavalt 08.07, on meie huvi antud ajutine sissesõit tõkestada sarnaste 
liiklusmärkidega nagu täna, kuid me lisame sinna ka piirded, mis ei lase 
selle tee peale tulla.

Selliselt saaksime tööd tehtud ja me tõesti palume, et selle plaani heaks 
kiidaksite.

Lisatud pildid hetkeolukorrast

Mõistvale suhtumisele lootma jäädes

Sander LajaHaldusspetsialist

OÜ Utilitas Tallinna Elektrijaam

Tel:

 <tel:+372%20513%204430> +372 513 4430

Tooma 14/Väomurru 1

,

13816

Tallinn

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <https://www.utilitas.ee/>

Käesolev e-kiri ja selle lisad on konfidentsiaalsed. Kui olete e-kirja 
saanud eksituse tõttu, palume Teid viivitamatult kirja saatjaga ühendust 
võtta ja e-kiri koos lisadega kustutada, tegemata sellest koopiaid või 
kasutamata seda mistahes muul viisil. This email and all attachments are 
confidential. If you have received this email by mistake, please notify the 
sender immediately and delete the email without copying or using it by any 
other means.